Eger her gozyaslarim icinde o varsaydi simdi ben denizde yuzuyordum....

Birden onu dusundum. Dusunyorum da, dusundugum zaman hep kalbim nasil kirdigina o kadar aci cekiyorum ki.. Ona her seyi tek tek sorumayi cok isterdim. Cunku benden vazgectigi sebepleri ben hic hic anlamamistim, o zaman... O kadar seviyordum ki, ben onun her gulumseyi bakip ve sesini dinlereyek gokyuzunde ucuyordum ki, ordan asagiya dusmek cok aciydi. Ben simdi bundan bahsetmek o kadar gereksiz ki, sadece icimden cikip dusuncelerimde dolasan hisleri sadece, cikartmak, yazmak istedim. Yoksa ben hic hic gecmisten ileriye tek bile yurumem. Acaba beni duyor mu, o? Acaba kalbimdan tek bir kelime onun kalbina gider mi hic? Acaba...

Ondan sonra, yalniz o benden vazgectikten sonra da ben yazmaya cok basladim. Cunku, o beni dinlemedi. Ne kadar sesli ona "SENI SEVIYORUM" desem de yuzume bile bakmadi. Ondan ben icimdeklerimi yazip, azcik bile cikartip ona soylemedigim, anlatamadigiklarimi belirtmek istedim. Ben yazdim. Ben onu seviyorum, onu ozluyorum, omur boylu hic unutamayacagimi ve her dakikalarda sadece onu dusundugumu, sonucta ondan o kadar aci cektim ki nefret ettigimi bile yazdim. 

O gormedi.. O okumadi....

Eger her gozyaslarim icinde o varsaydi simdi ben denizde yuzuyordum....

 


Comments

Popular posts from this blog

"Үүлс мэгшиж Уулс бөхийлөө..."

Уйлахгүй л бол...

Нисэж мэдэх шувуу байсан