"Хар тамхи"

Чи бол хэзээ ч татаж үзээгүй тийм тамхи
Чимээгүй намайг соруулж уусгах хортой тамхи
Лайтай, чамаас гарах үнэхээр хэцүү
Лаана, аймар ихээр нь татаад арай л дэндүү
Чамайг соронгуут л 
Чихарч хамаг хөлс гараад л 
Нэг л сайхан болдог
Нэвтэрч зүрх хурдан цохилдог
Чамгүй бол би яана? бодохоос аймар
Чамайг хаявал би яах бол? чадахгүй далдуур
Өдөрт хэчнээнийг бол төдийг татна
Өөрөө ч мэдэлгүй бүхлээр нь далдлана
Өнөөдөр татсан гэхдээ маргааш ч бас татахаар
Үүрд бас тэрийгээ дэргэдээ дагуулахаар ...
Хараал идсэн ч юм шиг
Харанхуйд намайг дандаа баясгана
Хавирганд нэвчсэн ч юм шиг
Хар тамхи намайг дандаа тайвшруулна

Тийм ээ, энэ бол хөгжим
Тамхинд орсон юм шиг донтсон тийм хөгжим
Тасарч унан аянд нь согтох аялгуу
Тайлж чадахгүй сонсоод л баймаар тийм дуу!

Comments

Popular posts from this blog

"Үүлс мэгшиж Уулс бөхийлөө..."

Уйлахгүй л бол...

Нисэж мэдэх шувуу байсан