My random quotes

 


Зүгээргүй хорвоод зүгээр гэдгээ мэдрэх сайхан Ч
Зүгээр хорвоод зүгээргүй гэдгээ мэдрэх муухай Юм. 

 

"Хүн гэдэг жаргаж чаддаггүй зовлонтой амьтан." 

Хүн гэдэг
Хүнд хэцүү үед л
Хэн бэ гэдгээ
Харуулах юм даа. 

ТӨР ЗАСАГ БАРЬЖ БАЙГАА Л БОЛ
ТҮМНИЙ ХАРААЛ, ЕРӨӨЛИЙГ
ЗЭРЭГ ИДДЭГ НЬ ЖАМ ЮМ. 

Хэнд ч амархан итгэж үл болох хорвоо юм даа гэж....
Амьдрал гэдэг  юм. 

Эмэгтэй хүн гэдэг чинь
Эцсийн эцэст
Сүрчигэндээ биш
Сэтгэлдээ байдаг юм. 

Хэт их санасан сэтгэл
Хүний урмыг хугалж, итгэлийг мохоодог. 

"Хүн угаасаа "робот" биш. Робот л хүний санаанд нь нийцэж, бусдын хүссэнээр "програмчлагдсан" байдаг." 

"АЛИВАА ХҮНТЭЙ МЭНДИЙН ЗӨРҮҮТЭЙ ЯВАХ НЬ ХҮН ТӨРӨЛХТӨНИЙ ХАМГИЙН ТОМ ЧИМЭЭГҮЙ СОЁЛ."   

Яваад өгөөсэй гэхээр явдаггүй
Битгий гэхээр харвасан сум шиг өнгөрдөг нь 
"ЦАГ ХУГАЦАА" юм.   

"Нэг хүн нөгөөгөө алдахгүй гэсэндээ худал ярьж,
Нөгөө нэг нь худал хэлснээр нэгнийгээ алддаг. "   

"Хайр дурлалынхаа төлөө юу ч хийж чадахгүй бол
Хайр дурлалын сүүдэрт алхах ч хэрэггүй"   

"Хаалгаа нээгээгүй цагт
Хэзээ ч би дотогшоо орж зүрхлэхгүй." 

Би "би" л байхад болно.
Би заавал "чи" байх АЛБАГҮЙ !!  

Нэг бол сэрүүн байхдаа бүгдийг ор тас мартах
Эсвэл ор тас санахгүй байхын тулд нам гүм унтах... 
 

Хамгийн жаргалтай
Хамгийн баясалтай
Хамгийн догдлолтой бүхэн
"Би хүүхэд байхдаа..." гэж эхэлдэг. 

Comments

Popular posts from this blog

"Үүлс мэгшиж Уулс бөхийлөө..."

Уйлахгүй л бол...

Нисэж мэдэх шувуу байсан